środa, 5 marca 2014

wyzwanie mapkowe Noami

Hej! Specjalnie dla Was narysowałam mam nadzieje uniwersalną mapkę, która zainspiruje Was do stworzenia nie tylko LO, kartki ale może i notesu czy innej rzeczy :)
Mapkę możecie przekręcać w każdą stronę, a w miejsce grafiki możecie włożyć zdjęcie.
Do dzieła moi mili :)





zobaczcie jak ładnie spisał się nasz zespół :)

Teo stworzyła bardzo pozytywną kartkę


Justt i jej walentynkowy scrap


 Ania Baldwin zachowała  piękną chwile na swoim LO, można się przy nim naprawdę zadumać, prawda :)


Anniko zrobiła scrapa o prawdziwej braterskiej miłości ;)


Monikatl   ma dla Was wiosenna karteczkę


Noami czyli ja powróciłam do lata i czasów jak moja Sarah była mała i zajadała się piaskiem hihi


Tutaj - zasady naszych wyzwań oraz instrukcja zgłaszania prac.

Na Wasze prace czekamy do wtorku 18 marca.
 Zapraszamy do zabawy!

pozdrawiam serdecznie

Noami

4 komentarze:

  1. Fajna mapka :) tylko prace papierowe czy digi też można ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :) tak, digi tez mozna przysylac :)

      Usuń
  2. Wspaniałe inspiracje! Czy jest jakiś określony czas do przesyłania prac do wyzwań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekujemy :) prace przesylam do 18 marca, mamy zawsze 2 tyg na realizacje:) pod postem masz podane zasady i instrukcje zglaszania prac :) czekamy na twoja prace :)

      Usuń